Blog Baru



 Dengan ini diumumkan bahawa abang aku da ada blog...*wink2* suke-suke
Gambar atas tue abang aku owhkeiy..Ada yang kate die pakwe aku..haisshh bile mase pulak nie..Pakwe aku lain lur..Opss!!

Nie lah yang aku kate kat entry sebelum nie yang aku da ada geng wat blog...ye la adik-beradik aku yang lain belum lagi nak berjinak-jinak dalam dunia blog nie..huhuhu ape2 boleh la aku tanya-tanya die..Tapi die baru wat blog..Die patut tanya aku..wa3 *kidding*

Meh leh tengok-tengok blog baru die..and jadi follower dia ek.. 


To my bro:
  • Sorry tersengaje mencapubkan blog bangmie..kui3
  • Sorry tercurik gambar sampai 2 sekali bagai..hehe
  • Selamat menceburkan diri dalam bidang blog nie..
  • Semoga famous macam kawan bangmie tuuhh..
p/s:abis aku kene marah ngan abang aku..pepandai promote die pulak..


7 comments:

yana d'zone said...

syaza,aku follow abg ko suda...pasni sila mintak dia komisyen atas khidmat promosi...kehkeh

SHaRZ said...

bza:wah2..ak br pasan ko promote aek..wakakaka br je uat la..xbesh mna pn..biasa2 je...byk mngarut lg ad la..

yana:almk dh de follower br...hi3 minta tunjuk ajar aek..erm khidmat promo d jlnkn secara percuma

yana d'zone said...

ni kes bajet x de ke hape? hehehe...

bielabiela said...

syaza, anda di tag tuk join contest ni..sile ke > http://cintauntuknabila.blogspot.com/2010/12/peaceee-v.html

mr.syazwan said...

DAN DIA ADALAH KAWAN SAYA!

hahaha

Schaza Abieyza said...

YANA:hahaha abg aku memg mcm tu...jgn amik ati...

Schaza Abieyza said...

mr.syazwan:hahaha really??yeah!!jom berkawan!!