Examination Result...

"Abrizah, bangun!!ape password ko?" tanya abah..
Ape hal lak ni tetibe bapak aku kejutkan aku..jarang betul..Pastu tanya pasal password bagai..Password ape pulak ni..haisshh!!da la aku tengah mamai ni..
"Shamil da cek keputusan die..Ape password ko?" tanya abah lagi..

A'ah la..Tengok..tengok..Aku lupe..Exam Result kuar pagi nie..
Dengan keadaan yang mamai aku pergi bilik adik aku...

***********  
 Keputusan agak tidak memberangsangkan compare to adik aku yang pandai gile nak mati tu..compare to kakak  and abang aku yang rilek-rilek je tapi keputusan owhkeiy berbanding aku..SEDIH??hahaha mesti la..tak tengok aku tengah sedih ni...huhuhu

Sebenarnya aku agak terkilan dengan keputusan yang aku dapat..Tapi aku pun tak tau kenape..kenape begitu kuatnye semangat aku tengok keputusan tu..Langsung tak rase berdebar...hahaha tipu lur kalo langsung tak rase kan..Debaran tu tak la sampai seram sejuk tangan aku nie..Selalunye macam tu..wawawa..Padahal jatuh pointer aku berbanding sem lepas..Yang peliknye sem lepas aku menangis bagai nak gile..Sem nie rilek je pulak..

Walaupun keputusan aku jatuh untuk sem nie, alhamdulillah aku bersyukur, masih lagi bersyukur dan tau bersyukur...bersyukur sebab masih lulus untuk kesemua subjek..Alhamdulillah..Setiap ape yang berlaku pasti ade hikmahnye..
 
Terima kasih kepada Mu ya Allah..Kerana menguatkan hati nie untuk terima segala keputusan..Terima kasih kepada mak dan abah serta adik-beradik aku..Tak lupa jugak untuk semua pensyarah yang mengajar aku sem nie..Kawan-kawan, sahabat-handai, rakan-taulan dan mane-mane pihak yang terlibat..
 
Untuk sem akan datang, insya Allah aku akan cube wat yang terbaik.. 

p/s:Setiap ape yang berlaku pasti ade hikmahnyee..




 

2 comments:

AISYA humaira said...

Keputusan sy pun tidak memberangsang kan! ouwh sedih2. tape2.

bak kate bb
p/s: setiap ape yg berlaku pasti ada hikmahnya.teeheeee sokong!

kite cube yg terbaik next sem! okeyh! chill, babe

Schaza Abieyza said...

eca:hehehe xpela..ade hikmah semuenyee..cube tbaik sem dpn dan dpn..ok?