Salam Maal Hijrah...

Aku rasa tak terlambat lagi untuk mengucapkan salam maal hijrah kepada semua..
Kalau korang nak tau, blog aku dicipta pada 7 Disember 2010 bersamaan 1 Muharam tahun 1432 Maal Hijrah..hahaha baru je lagi.."Saya budak baru belajar"

Semoga dengan hadirnya tahun baru nie, sama-sama lah kite berubah atau berhijrah dari yang jahat buruk kepada yang baik..Sesiapa yang memang  da baik, berubahlah kepada yang lebih baik..huhu aku ni tiap-tiap tahun baru je tak kisah la 1 Muharam atau 1 Januari berazam konon nak baik tapi tak baik-baik pun..Awal-awal je baik lepas tu hamek ko!!..da lepas tu tetibe jadi jahat..

Insya Allah aku akan cuba untuk berubah ke arah yang lebih positif..Bersama-sama lah kita mengejar kebaikan menjauhi perkara yang dilarang olehNya..
"buang yang keruh, amik yang jernih"
Di kesempatan nie jugak,aku nak minta maaf kepada semua kawan aku dan yang mengenali diri aku nie andai aku ade wat salah kat korang atau terkecik ati ngan aku ke,aku termarah korang ke..sorry beb!!susun 10 jari meminta ampun..0-0 yer..

p/s:jom ramai-ramai nyanyi lagu Maal Hijrah!!

2 comments:

ekmal said...

slm maal hijrah
slmt dtg ke dunia blog
hehe

Schaza Abieyza said...

ekmal:salam maal hijrah jugak mal..ye,sy budak baru blaja...hehe