Kau KuSayang...

Salam sejahtera semua,
Entry aku kali nie bertajuk Kau KuSayang...
Siapakah dia yang bertakhta di dalam hatiku ni??
Korang semua nak tau??jeng3x...

MY FAMILY!!!





Aku sayang diorang kuat-kuat beb!!huhu...Gambar lame da ni..Aku tak ingat la pulak gambar nie time bile..Tapi kalau tak silap aku, mase nie aku nak ke form 3..Kiranye aku form 2..Gambar nie akhir tahun form 2, tahun 2002..Tengok2 adik-adik aku semue kecik2 je kan..Sekarang nie semue tinggi dari aku..Emm??xcaye??ok..jap2..sat deh..Aku tunjuk kan kat korang gambar yang agak baru..


hahaha..betul tak?betul tak?adik aku lebih tinggi dari aku..emm??aku yang mane 1??laaa...aku gadis yang memaki memakai baju ungu tu ye..Sebelah aku tu adik aku..Biase la kan,name pun lelaki..Memang lebih tinggi dari perempuan..Opss!!jangan salah sangka pulak,..Laki yang pakai baju wane hitam tu abang aku..ahakz!!Gambar nie kalau tak silap aku tahun 2008..
p/s: Bza da promote bang mi ni..wakaka

Nampak tak 2 org adik aku yg dok celah mak ngan abah aku..yang sorang tu pun da lebih tinggi dari aku..yang sorang tu masih rendah..budak tecit lagi..Dia masih rendah lagi..Almaklum la baru form 1...Tapi aku tak kisah pun..Aku harap adik-adik aku tu hormat aku dan pandang tinggi kat aku walaupun aku rendah dari korang yer adik-adik..Kalau korang pandang rendah,akak wacha korang!!hahaha...owhkeiy2,..



(ikut gambar bukan ikut readers)  Yang TUA  kanan,Yang MUDA kiri...Gerak sekarang!!
huhu..Inilah dia adik-beradik aku..Ramai x??lapan orang je...huhu..kakak abang kakak aku adik laki 4 orang..Antara yang perempuan,aku paling besar,dan...dannnn paling berat...hahaha berat ke?? lagi 1 aku paling tinggi antara kakak2 aku...huhu caya ar bza..Tapi ramai yang tak caye aku paling besar...dah tu,nak suruh aku nyanyi lagu "Percayalah" dari Ct baru korang nak caye..huh!!tetibe je emo pulak cik bza nie..

Sebenarnya bukan aku yang besar..Kakak2 aku tu yang kecik, tu aku nampak besar..Walau apepun aku bersyukur kepada Yang Maha Esa dengan nikmat dan anugerah yang Dia anugerahkan kepada aku dan keluarga aku..

Owhkeiy korang..mata da merah ni, kepala pun da mule sakit,aku chao dulu bebeh...

p/s:setiap yang dicipata pasti ada hikmah di sebaliknya..



0 comments: