Surprise Untuk Madam MCK Saya!!!

Assalamualaikum...




Setelah berpenat lelah, selesai jugak paper aku yang ketiga. Alhamdulillah dapatlah jugak jawab walaupun memang hentam je. Disebabkan kesihatan diri aku yang tak mengizinkan dari hari selasa ari tu, aku demam and memang aku tak study sangat pun. Mengharapkan miracle berlaku je. Hahaha


Ingat tak lagi pasal entry aku sebelum ni,Minggu Terakhir Kuliah yang aku kate nak buat surprise untuk Madam Norliza. Hahaha memang surprise terkejutlah madam.  But sorry to Epul, Syeera and Zyra sebab takde masa tu. Aku memang ajak kita 9 orang tapi Syeera and Zyra ada kat rumah masing-masing. Epul?? Emmm ade sebablah tu. Huhuhu. 






Cer tengok betapa gembiranya Madam potong kek...





Masa datang bilik Madam tu, Madam takde kat bilik dia. Nana ade mesej aku (aku ade hal dekat HEP).  Masa tu rasalah jugak kot-kotlah kitorang yang terkene surprise balikkan. Berkat kesabaran menunggu, diorang cakap kat aku, Madam Izian bagitau yang Madam jumpa Dekan. Huhu masa Madam suruh masuk bilik dia, memang kitorang berlakonlah konon-konon nak tanya pasal exam. Aku masuk bilik Madam, diikuti Anna and Bunda. Sekali Nana, Lela and Achu datang bawak kek. Memang terkejut Madam. Hehehe Owhkeiy tak nak cerita panjang- panjang sangat....





Makan time...



Gambar di atas ibarat pengantin perempuan diapit oleh jejaka dan awek yang berbaju merah. Hahaha



Kami duduk bertiga kerana kami bertiga lahir bulan Mac. Huhuhu...
P/s:: Tiada kaitan mengenai baju merah seperti di atas..




Kek kecil memandangkan bilangan kami yang juga kecil.


Then kitorang ada sesi bergambar. Terima kasih kepada lecturer kos Event Management, Miss X (err tak ingat nama) sebab tolong capture gambar kami ber 7...






Owhkeiy, tu saje yang nak dicelotehkan.  Happy belated Birthday Madam.  Maaf lambat hampir sebulan. Hehe semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Harap semoga di dalam keadaan ceria dan gembira selalu.


p/s:: Paper MCK susah. Madam bagilah markah kat kitorang lebih sikit. Hehe haraplah gred turun and markah naik nanti sebab susah. Amin...



0 comments: